waarom een blog

Ik ben actief op meerdere sociale media. Maar ik heb niet altijd de interesse in berichten van anderen zoals 'bekijk dit filmpje van een koorddansende oma' of 'vanavond aten we heerlijk paella". Dat was binnen een paar dagen voor mij de reden om de persoonlijke Facebookpagina om te zetten in een bedrijfspagina. Zo kon ik bloggen over ruilen, duurzaamheid, sociaal werk en allerlei andere zaken die ik belangrijk vond. Tevens was het een soort promotiepagina voor mijn werkpagina en hobbypagina's. En omdat ik geen 'vrienden' had maar 'likes' werd mijn account geblokkeerd. Weg Facebook.

En toch wil ik soms dingen delen. Vertellen over Ruilhandel Oosterhout, over bijenlinten, duurzaamheid, duurzaam samenleven, enzovoorts. Een eigen website had ik al, maar vrij statisch... dus waarom niet combineren.

Populaire posts van deze blog

EXTRADAG

XTRADAY (English)